Saturday, March 10, 2007

You spoiled little brat

I have left Leon. It was a fantastic city with some absolutely amazing people. I truly understand why Kulturstudier wants to have their study center there. Other than that I've just caught a taxi from Leon to Managua. It has been the most amazing taxi ride ever, I have seen volcanoes, el campo, tiny pueblos and zona francas which phenomenon needs its own blog entry to explain. Will come later. However it was also sad, because Victor, the taxidriver, told me a lot about what does not go so well in this country, and there is a lot of it. Managua for example comes out as one shitty capital and I want to spend as little time here as possible. Fair bit of crime, corruption etc, how can I get out of here??

Anyway, at the airport now waiting for Kristoffer, and after what I've heard from Victor I am so happy he's coming with me. Think I might kiss him when he gets here.

3 comments:

Anonymous said...

Hei du, gjett hvem som drømmer seg bort!! Jeg er nyforelsket, og ser for meg og gutten i en hengekøye nede ved stranda, selv med noen mygg.. Diplomaten er ikke med i bildet lengre, selv om han gjerne vil være det ;-)
Kommer til Oslo i påsken men spørs om du er hjemme da. Kommer igjen 28. februar til 1. mai. Fint for deg at Alex bor i Oslo ;-) Nyt sola. Her er det såvidt blitt vår, og jeg har påskestemning allerede. Savner deg!

Maria Philippa said...

Jeg får dårlig samvittighet av å lese super-trene-bloggen din, men en inspirasjon er det jo også. Guate var fantastisk og gleder meg til å se deg i påsken! Gi meg et pip når du kommer bortover!

flotador said...

Fine, fikk ikke med meg denne. Skal passe paa aa smoere paa meg skikkelig brunkrem ved ankomst Gardermoen for aa se noenlunde ut ved siden av deg paa bildene. Jeg kommer trolig tilbake torsdag morgen. Bor i Slemmestad eller i Oslo sentrum. Mariann bor naerme deg, og det gjoer jo Alex og. Nyt arbeidet ditt videre ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...