Saturday, December 13, 2008

Sisten på nett?

Jeg trodde folk var lei av kjedebrev i posten (husker dere det?!), kjedebrev på mail, kjedebrev på Facebook, men jommen sa jeg smør, nå er den nyeste greia visst kjedebrev på blogg. Jeg velger å tro at dette er en måte å spre ordet om alle de fantastiske bloggene som finnes her i verden, og da er det jo bare å gjøre det. Men jeg sliter enda mer enn Christer å finne fem stykker å videresende den til.

Spillereglene er da ihvertfall som følger:

1. Du må linke til den bloggen som tagget deg.
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv.
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg.

Seks (u)interessante ting om meg?

1. Jeg har heller ikke lest ferdig LOTR. Kom godt uti To Tårn og så ble jeg lei. Extended version på DVD derimot skal man ikke kymse av.
2. Min kaffelagingrekord er 118 kopper kaffe på en time.
3. Jeg studerte tre år i Australia uten en engelsk-norsk ordbok. Den glemte jeg for så vidt på eksamen igår også.
4. Hvis jeg kunne velge ville jeg heller startet på jobb 07.00 enn 10.00.
5. Jeg er ikke sikker på om linkingen til de andre bloggene kommer til å funke. Jeg skal ikke si hvor lang tid jeg har brukt på å få det til.
6. Jeg tror virkelig is er lønsningen på alt vondt.

Stafettpinnen går videre til Tonje Camilla for hun skriver faktisk mye festlig, Kent William fordi han holder på med mye festlig, og hvis dere vil kan dere hjelpe han med å svare på spørsmål om dataspill for jenter, og Marte, selv om det er en evighet siden hun har oppdatert bloggen sin, men det er kanskje bare fordi hun er så busy med ny kul jobb etter å ha blitt ferdige med studiene.

Jaja, sånn kan det nå gå! Nå er det ferie! HUURRRRAAAA!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...